Radio Balkanfox

DJB: Saša Radulović dobio treći sudski spor protiv TV Pink

Podelite ovu vest

Viši sud u Beogradu doneo je presudu protiv TV Pink zbog povrede ugleda i časti Saše Radulovića.

Sud je obavezao TV Pink da na ime naknade nematerijalne štete Saši Raduloviću isplati iznos od 90.000,00 dinara sa zateznim kamatama, nadoknadi troškove sudskog postupka i da na svom sajtu objavi presudu u celosti, bez odlaganja i bez bilo kakvih komentara.

Predmet spora bile su neistinite tvrdnje objavljene 20. marta 2017. godine, u jeku predizborne kampanje, u tekstu „EVO KO JE KANDIDAT ZA PREDSEDNIKA: Radulović OJADIO građane Srbije za 49 MILIONA“.

Sud je konstatovao da TV Pink nije proverio poreklo, tačnost, potpunost i istinitost informacija pre objavljivanja i presudio da nije smeo objavljivati neproverene tvrdnje za koje je na sudu utvrđeno da su neistinite.

„Podsećamo da je TV Pink u jeku predizborne kampanje za predsedničke izbore 2017. godine objavio tekst prepun laži o Saši Raduloviću koji je za cilj imao njegovu diskreditaciju u očima glasača.“, navodi se u saopštenju DJB.

Sud je ustanovio da nije tačno da je Saša Radulović tokom svoje karijere stečajnog upravnika dobio 495 mesečnih novčanih naknada u iznosu od 49 miliona dinara i da nije tačno da je sklapao ugovore o knjigovodstvenim poslovima sam sa sobom.

 

Comments

comments




Izvor:Gerila

Radio Balkanfox

Dodaj komentar